منو
A+ A A-

برگزاری کارگاه آموزشی ارزش مشترک، فلسفه ای جدید در نگاه به استراتژی

 
اولين كارگاه آموزشي انجمن مديريت راهبردي ايران در سال 1394 با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
 
چگونه با رويكردي جديد به مقوله استراتژي و مدل كسب وكار، در صدد ايجاد ارزش مشترك ( Shared Value) براي جامعه برآييم؟ 
نگرش ايجاد ارزش مشترك، فلسفه اي جديد در نگاه به استراتژی
 
براساس رويكرد جديد ارائه شده توسط پروفسور مايكل پورترو مايك كرامر ، استادان نامي دانشكده كسب وكار هاروارد 
 
 
سخنران: دكتر امیر ابراهيم نژاد
دكتراي مديريت بازرگاني، گرايش استراتژي از دانشگاه شهيد بهشتي 
عضو هیئت علمی، مدیر گروه مشاوره انجمن مدیریت راهبردی ایران و عضو جامعه Shared Value Initiative Network  
 
 
رئوس مطالب:
- مفهوم ارزش مشترك ( Shared Value)  به عنوان تغيير پارادايمي  در مكتب سرمايه داري 
- رويكردي جديد به فرموله سازي و اجراي استراتژي با نگرش به ايجاد ارزش براي ذي نفعان
- چگونگي ايجاد ارزش مشترك در زنجيره ارزش كسب وكار (Value Chain) 
- مورد كاوي ( Case Study) از نمونه هاي موفق شركت Nestle 
- مورد كاوي از صنعت خرما در ايران 
 
زمان: چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 15 تا 17
مکان: سالن شورا دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی
هزینه: 350000 ریال
 
(اعضای انجمن مدیریت راهبردی، دانشجویان دکتری دانشگاه علامه طباطبائی و کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی با معرفی نامه استاد راهنما، از تخفیف 70% برخوردارند.)
 

نوشتن دیدگاه