دوره DBA بازاریابی و فروش
ارائه دو گواهینامه پایان دوره معتبر با مهر و هولوگرام از انجمن علمی مدیریت راهبردی ایران و دانشگاه تهران
اساتید مطرح در حوزه مدیریت پروژه و مدیریت راهبردی
دوره در یک نگاه
دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) با گرایش بازاریابی و فروش، به دلیل ظرفیت بالای درآمدزایی و فرصتهای گستردهای که میتواند برای فارغالتحصیلان این دوره فراهم آورد، یکی از پرطرفدارترین گرایشها در این دوره محسوب میشود.
این دوره به دانشآموزان مهارتهای مدیریتی ضروری را میآموزد که شامل تواناییهایی چون برنامهریزی، بودجهبندی، تصمیمگیریهای استراتژیک و ارتباط مؤثر با مشتریان است. با استفاده از این مهارتها، شما میتوانید در زمینهی بازاریابی و فروش، عملکرد شرکت خود را بهبود بخشیده و در صنعت پیشرفت چشمگیری داشته باشید.
در نتیجه، این دوره برای کسانی که به دنبال توسعه مهارتهای DBA خود هستند و قصد دارند حوزهی کاری خود را در زمینه بازاریابی و فروش گسترش دهند، بسیار جذاب خواهد بود.
مخاطبان دوره DBA - Marketing & Sales عبارتند از:
- دانشآموختگان کارشناسی ارشد و بالاتر از رشتههای مرتبط همچون شاخههای مختلف علوم انسانی، فنیمهندسی، علوم پایه و دیگر رشتهها.
- دانشآموختگان دوره MBA.
- افرادی که قصد دارند کسب و کار خود را راهاندازی کنند و وارد عرصه کارآفرینی شوند.
- مدیرانی که به دنبال توسعه و تحول در کسب و کار خود هستند.
- مدیران سازمانهای خصوصی و دولتی بزرگ که قصد دارند خود را توانمند کرده و بهرهوری سازمان خود را ارتقا دهند.
- مدیران ارشد و سایر مدیران میانی سازمانها.
- مدیران مجموعهها و صاحبان کارگاهها، کارخانهها و بنگاههای صنعتی.
- تمامی صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی.
فارغالتحصیلان دوره DBA با گرایش بازاریابی و فروش، با پذیرش مسئولیت مدیر فروش در سازمانها، چالشهای موجود در زمینه فروش را بررسی کرده و بر اساس دانش و تجربه خود، راهکارهایی برای بهبود عملکرد واحد فروش سازمان ارائه میدهند و با پیگیری و اجرای این راهکارها، تلاش در ارتقای سطح عملکرد واحد فروش دارند.
دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) گرایش بازاریابی و فروش با محوریت دیجیتال مارکتینگ
در سالهای اخیر، جذابیت دیجیتال مارکتینگ برای اکثر کسب و کارها به اثبات رسیده است. بسیاری از فعالیتهای واحد فروش کسب و کارهای مختلف با محوریت دیجیتال مارکتینگ انجام میشود. مزیتهای فراوانی که دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی دارد، تمامی کسب و کارها را مجاب به استفاده از این ظرفیت کرده است.
فرصتهای شغلی و مسئولیتهای فارغالتحصیلان دوره DBA - Marketing & Sales
از آنجایی که واحد فروش به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط است، یکی از مهمترین وظایف آن درک نیازهای مشتری و انتقال آن به داخل سازمان است. به دلیل تغییرات مداوم نیازها و افزایش انتظارات مشتریان از محصولات و خدمات، یکی از فعالیتهای کلیدی در واحد فروش، درک نیازها و انتظارات مشتریان و تلاش برای پاسخگویی به آنهاست.
فارغالتحصیلان دوره DBA گرایش بازاریابی و فروش با تمرکز بر دیجیتال مارکتینگ، برای پذیرش سه نوع مسئولیت کلیدی در سازمانها آماده میشوند:
- مدیریت اشخاص
- مدیریت واحد فروش
- مدیریت نیازهای مشتریان
مدیر فروشی که بتواند به بهترین شکل ممکن این سه مسئولیت را به طور همزمان و مؤثر انجام دهد، در کار خود موفق خواهد بود.
سرفصلهای دوره
ترم یک
- تحلیل اقتصاد بین الملل
- مهارت های نوین رهبری
- مدیریت مالی پیشرفته
- مدیریت منابع انسانی پیشرفته
- مدیریت استراتژیک پیشرفته
- خلاقیت و تفکر کارآفرینانه
ترم دو
- مدیریت بازاریابی پیشرفته
- مدیریت بحران و تداوم کسب و کار
- روش های تصمیم گیری برای مدیران ارشد
- مذاکرات تجاری
- برند پیشرفته
- آینده پژوهی
ترم سه
- استراتژی های بازاریابی
- تبلیغات تجاری
- بازاریابی صنعتی و خدماتی
- تجارت بین الملل
- مهارت های فروش حرفه ای کالا و خدمات
زمانبندی دوره
- دوره یک ساله
- طول دوره ۳ ترم ۴ ماهه
شرایط ثبت نام
- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد (فوقلیسانس) برای ثبتنام در دوره الزامی است. شما میتوانید فرم شرکت در دوره را تکمیل کرده و ثبتنام خود را نهایی کنید.
افرادی که مدرک دیپلم، فوقدیپلم یا لیسانس دارند، بستگی به رزومه کاری و پس از مصاحبه میتوانند برای ثبتنام اقدام کنند.
« برای ثبت نام در دورههای آموزشی از طریق فرم زیر اقدام نمایید »