شرایط و ضوابط عضویت در انجمن

tick 01 تعاریف:

1.1. عضویت پیوسته:

مؤسسان انجمن، اعضای هیئت مدیره و كلیه افرادی كه حداقل دارای درجه كارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت باشند، می‌توانند به‌ عضویت پیوسته درآیند.

1.2. عضویت وابسته:

اشخاصی كه دارای درجه كارشناسی هستند و مدت 5 سال به نحوی در یكی از رشته‌های مذكور در بند 1 شاغل باشند.

1.3. عضویت دانشجویی:

كلیه دانشجویان مقطع کارشناسی به بالا كه در رشته‌های مدیریت و گرایش‌های مربوط اشتغال به تحصیل دارند.

1.4. عضویت افتخاری:

شخصیت‌های ایرانی و خارجی كه مقام علمی آنان در زمینه‌های مدیریت راهبردی و رشته‌های مربوط حائز اهمیت خاص و دستاوردهای ایشان در سطح محافل علمی بین المللی مطرح باشد.

1.5. عضویت حقوقی:

سازمان‌هایی كه در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی و مشاوره مربوط فعالیت دارند می‌توانند به عضویت انجمن درآیند.

تبصره 1: افراد دارای درجه كارشناسی در یكی از رشته‌های مذكور در بند 1 می‌توانند با تصویب هیئت مدیره به عضویت پیوسته انجمن درآیند.
تبصره 2: اعضای حقوقی به مثابه عضو وابسته انجمن محسوب می‌شوند.

 

tick 01

 2. شرایط عمومی عضویت:

عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن حداقل مدرک کارشناسی دانشگاهی معتبر.
دارا بودن حداقل 20 سال سن.
نداشتن سوء‌سابقه یا اشتهار به فساد اخلاقی و سایر موارد مشکل ساز.

 

tick 01

 3. نحوه ثبت نام و عضویت در انجمن:

3.1. داوطلب حائز شرایط عضویت بایستی با تکمیل فرم عضویت بصورت مجازی (از طریق سایت) یا مراجعه حضوری (در دفاتر نمایندگی انجمن در استان محل سکونت و یا دبیر خانه مرکزی) اقدام همزمان با واریز حق عضویت حداکثر ظرف مدت یک هفته تصویر اسناد و مدارک هویتی و دو قطعه عکس 3*4 پرسنلی به همراه سوابق علمی و آموزشی خود را به دبیرخانه محل ثبت نام ارسال نماید.

3.2. اعضای افتخاری از پرداخت حق عضویت معاف می‌باشند.

3.3. عضویت منوط به پرداخت حق عضویت خواهد بود و صرف ارسال سوابق، ثبت نام محسوب نمی‌گردد.

3.4. پس از وصول اسناد متقاضی حداکثر ظرف مدت یکماه کارت عضویت برای داوطلب صادر و به وی تحویل خواهد شد.

 

tick 01

 4. مدت زمان عضویت:

4.1. هر عضو با پرداخت حق عضویت به مدت یک سال از خدمات بهره‌مند خواهد شد.

4.2. تمدید عضویت با پرداخت حق عضویت بصورت خودکار تا سه سال آتی (یک دوره) صورت خواهد گرفت.

 

tick 01

 5. مزایای عضویت:

5.1. همکاری دو جانبه اعضا انجمن برای اجرای خدمات آموزشی و مشاوره‌ای

5.2. دریافت نشریه مدیریت (رایگان)

5.3. بازدید از کارخانجات تولیدی و صنعتی (رایگان)

5.4. شرکت در برنامه سخنرانی‌های ماهانه (رایگان)

5.5. استفاده از کتابخانه انجمن

5.6. تخفیف ویژه جهت شرکت در برنامه‌های آموزشی

5.7. تسهیلات ویژه برای امور تحقیقاتی و مطالعاتی

5.8. شرکت در گردهمایی‌های انجمن با تخفیفات ویژه

5.9. درج فعالیت‌ها و اطلاعات اعضا در مجله مدیریت و وبسایت انجمن مدیریت (رایگان)

 

شرح کامل خدمات انجمن به اعضاء مختلف در جدول شماره 2، ذیل همین صفحه قابل مشاهده است.

 

 tick 016. میزان حق عضویت و نحوه پرداخت آن:

6.1. هر یک از اعضا (به جز اعضای افتخاری) سالانه مبلغی را که میزان آن توسط هیئت مدیره تعیین می‌گردد به عنوان حق عضویت به حساب جاری شماره 342516556 بانک تجارت شعبه اسکان به نام انجمن مدیریت راهبردی ایران واریز و اصل فیش واریزی را به دبیرخانه مرکزی انجمن ارسال می‌نماید.

6.2. پرداخت حق عضویت هیچگونه حق و ادعایی نسبت به دارایی انجمن برای عضویت ایجاد نمی‌کند.

6.3. اعضای افتخاری انجمن و هیئت مدیره از پرداخت حق عضویت معاف هستند.

6.4. میزان حق عضویت اعضا به شرح جدول پیوست می‌باشد.

 

tick 01

 7. عضویت در یكی از موارد زیر خاتمه می‌یابد:

7.1. استعفای كتبی

7.2. عدم پرداخت حق عضویت سالانه

تبصره: تایید خاتمه عضویت با هیئت مدیره است.


logo

تهران، خیابان شهید مفتح شمالی، پلاک 447، طبقه 2

درباره ما